کیت تشخیص سریع آنتی بادی IgG و IgM ویروس کرونا

[rank_math_breadcrumb]

کیت تشخیص سریع آنتی بادی IgG و IgM ویروس کرونا

زمان تست: در مدت 10دقیقه
نمونه: خون،سرم و پلاسما
دمای نگهداری: 30-2 درجه ی سانتی گراد
حساسیت:92%
اختصاصیت: 96%
کد کاتالوگ تک تستی:No for 1T/K: ABH-lC13-CoVAb
کد کاتالوگ ده تستی:No for 10T/K: ABH-lC04-CoVAb

در دسامبر سال 2019، شیوع گسترده بیماری کرونا ویروس (COVID–19) در ووهان چین رخ داد و به سرعت در سایر کشورها گسترش یافت. این کلاس جدید از ویروس کرونا، معروف به سندرم حاد تنفسی کرونا ویروس (SARS-CoV-2)، می‌تواند به راحتی از انسانی به انسان دیگر منتقل شود. بنابراین، برای تشخیص موارد مثبت، به یک آزمایش سرولوژی ساده و سریع نیاز است.

آزمایشات سرولوژی افزایش قابل توجه در آنتی بادی‌های IgG و IgM اختصاصی را در سرم بیماران اندازه گیری می‌کنند. این آزمایش‌ها مکمل خوبی برای روش RT-PCR و یا سایر روش هاس سرولوژی برای تشخیص بیماران COVID-19 می باشد و در ارزیابی وضعیت ایمنی افراد بسیار ارزشمند هستند. علاوه بر این، با استفاده از داده های سرولوژیکی می‌توان اطلاعات مهم اپیدمیولوژیک را جمع آوری کرد و وضعیت بیماری را با اطمینان بیشتری پیگیری نمود.

در واقع، یافتن آنتی بادی‌های خاص علیه ویروس نقش مهمی در واکسن و فرآیندهای تولید دارو دارد. این آزمایشات سریع، اقتصادی و آسان انجام می‌شوند و همچنین نیازی به کارکنان آموزش دیده یا تجهیزات ویژه ندارند. کیت تشخیص سریع آنتی بادی IgM و IgG کرونا ویروس جدید برای تشخیص کیفی و تمایز آنتی بادی‌های IgM و IgG در سرم، پلاسما (سیترات, ETDA) یا خون کامل به کار می‌رود.

در شبکه های اجتماعی همراه ما باشید

نیاز به وقت ملاقات نیست

کارشناسان آروین زیست سلامت به صورت رایگان به شما مشاوره میدهند.